Met trots presenteren wij: een nieuwe uitstraling

1 november 2017

Bij de Lean Consultancy Group (LCG) streven we naar het vergroten van het levensgeluk. Als middel gebruiken we daarvoor Lean en Agile. De rode draad in deze methodieken is continu verbeteren. En daar willen we natuurlijk zelf het goede voorbeeld in geven. Daarom presenteren we met trots: onze nieuwe huisstijl!

 

Levensgeluk

Ons 50-jaren doel is het levensgeluk in Nederland vergroten. Dit doen wij door organisaties te helpen hun prestaties te verbeteren en zo hun impact te vergroten door gebruik te maken van de Lean én Agile filosofie. De essentie is om van klant zijn een feestje te maken en voor medewerkers het werk inspirerend te laten zijn. Met als gevolg: betere resultaten.

Door de jaren heen hebben we naast Lean ook Agile als methode omarmd. Waar we met Lean organisaties helpen om klantgericht te werken, vergroten we met Agile de innovatiekracht. Onze diensten op deze gebieden zetten elkaar in hun kracht, vullen elkaar aan en bieden toekomstperspectief. We ontwikkelen onze dienstverlening dus continu. Daarom hebben we een huisstijl gekozen die met ons mee kan groeien.

 

Imperfectie

Onze nieuwe uitstraling omvat een nieuw logo en de naam ‘LCG’. Veranderen is een continu proces en kent geen einddoel. Het nieuwe logo symboliseert het proces van veranderen. De getekende cirkel lijkt te bewegen en staat voor continuïteit, voorwaarts en gretig naar vooruitgang. Tegelijkertijd is de cirkel niet perfect, het representeert de kwetsbaarheid die gemoeid is met veranderen. Oefening baart kunst. Elke dag weer.

 

LCG logo Lean